7 Aralık 2010 Salı

denizde sikişme

öncelikle mrb adımı bosverin ben hikayeme gçyim benim çıktığım kız olan fatma ile yaz tatilinde ailelerimizden gizli antalya kaçamağı yapmaya karar verdik ikimizde ailelerimize turneye çıkacağımızı söyledik ikimizde müzisyeniz.daha sonra planladığımız gibi keyifli bir yolculuğun ardından antalya kemerdeki kındılçeşme kamp alanına gittik çadırımızı kurduk ama sezon başı olduğu için fazla kimse yoktu bu daha iyidi bizim için neyse birraz dinlendik dn sonra denize girmek için hazırlandık ancak fatma bikinisini yanına almayı unutmuş ve yanında oln bikiniside çok darmış yani rahat edemem dedi bana bende ozn nasıl olsa kalabalık dğil deniz kenarındada kimsesikler yoktu altına kot mini etek giydi bende üstüne benim çapraz atletlerden birini verdim siyah ama onun memelerini görünce ben şokkkkkkkk oldum çok harika ve süperlerdi daha önce onunla hiç sevişmemiştik neyse denize girdik biz ortada kimse olmadığı için bu kloduyla girecekti arkamı dönmemi istedi bende nasıl olsa suda görürüm dedim ve döndm kırmızı dantelli bir klot vardı neyse biraz açıldık suda ve yoruldunu söledi ellerini boynuma doladı ve o an göz göze geldik ve dudaklar birleşti sonra ben aşşağalara ellemeye başladım dur olmaz dedi bende kendini bana bırak eminim çok zvk alcaksın dedm ve bana bıraktı daha sonra klodunu çıkardım ve benim şortumun cebine koydum ve düşmesindiyede fermuarınmı çktm sevişmeye başladık sonra ben bunu kıyıya çıkardım kurulandık sonra çadıra gittik çadırın fermuarını kapatıp küçük vantilatörü açtık serinserin süper oluyordu ben onun amına dayadım sikimi ancak amı kupkuruydu atladığımız birşey vardııııı önnnn sevişme ben onun amaını emmeye başladım inlemerine hakim olamadı ve inlemeler içinde onu boşalttım sıra bendeydi oda sikimi yalamaya başladı ama ben ömrümde böle bişey grmfdm harika emiyodu bende boşaldım ve hepsini yuttu ve sıra sulu amına glmişti gözlerimin içine bakıyoddu sanki bilk defa sezx yapan ve aşırı azmış birisi gibiydi benim sikimi aldı ve sorla kendine soktu soınra git gellere başladık tabiiiii içerisi fırın gibiydi sikimin içinde eridini hissediyodum sonra boşalcamı söledim ve hemen azına aldı öyle bir boşalmıştımki sanki hiç sperm kalmamıştı gibi hissediyodum ama değmişte aşkımla o sıralar sürekli sex yaptık hikayelerimin geri kalanını da anlatacağım sizlere kızlar sizi seviyorum brde türk erkeklerine tvsiym asla bir türk kızı dururken başka orospuları sikmeyin

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa