8 Aralık 2010 Çarşamba

OKulda sex

ben unv.mezunu 42 yaşaında iyiyaşayıp hayattan dolu dolu tat almaya çalışan 1.75 boyunda iyi giyimli ekonomık sorunlarını aşmış biriyim.anlatacığım olay kesinlikle yaşanmıştir.olay alanyada mahmutlarda yaşanıştır.gıdenler bilirki mahnutlar rusların mekanıdır.kiz arkadaşlaımla mahmutlara bir otele yerleştık her şey dahil olduğundan saat 12 içmeye başladık.ben içkiyi fazlaca sevenlerdenım.ark neayşede bana eşlik eder ve oda fazlaca içerdi biz ortamın rahatliğindankimseyi takmaz sürekli dudaklarından kopamıyordumaralarda odaya çıkıp ayşeyi uçuruyor.oda bundan çok hoşnut oluyordu. 2.gun sabah erken kalkıp yüzümüzü dahı yıkamadan denize gittp açılmaya başladık.açıkta oynaşiyor bal ktusunu ellıyor onu tam anlamı ile uçuruyordum etrafla pek ilgilenmiyorduk nede olsa açıktayız.bir zaman sonra benı seyreden 50 yaşalarında saişin alımlı bir bayan bize hello derdemez ayşede kayıtsız kalmadı tanışama sonrası üçümüz yüzmeye başlamıştık ben ayşeye nedersin dedim oda olmaz diye tepki verdi.ama içten neden olmasın gıbı yuz ifadesini gözlerinden okumuştum.ingcemde dena deyıldır.derken denizden çıkıp havlularımızı aldık.odamıza çıkarken guzel rusum bana bye derken yanağıma opucuk kondurmayı ıhmal etmedi.derken ayşe sesızlıklere burundu.ben ise hiç birşey olmamış gibidavranıyordum duşa girdik.sevişiyorduk ama aklımı rusta idi oda bize katılımıydı?.artık hiç konuşmuyor içimizi tuaf bir heycan kaplamıştı.ewt ıstıyordum.ayşe ile tusla aynı anda sevişecektim.kahvaltıda slm alaştık amm yanımız oturmadi.gozlerımız onda onunda bizde idi.bütün gündüz yanımıza gelemdi.akşam yemeğinde ben ayşe rakı içiyorduk.ayşenın rakısın beb rakı ılave edıyor onu sarhoş yapacaktım.başardımda dıskoya geçtık saat 13 cıvar ıdı derken ben ayşe ıle dans edıyor unu çildirtıyordum.rus keti adı masya döndüğümüzde onu masamızda bulmuştuk ikimizde birbirımıze baktık.ewt olacaktı bu iş.sıra onla dans etmekteydıçkaltık dans etmıyor sankı sevişiyorduk.içki gırla içiliyor keti az içyordu guluyor çok mutlu oluyorduk yuruyuşumuzde ben bir ayşeyi opuyor bir ketiyi opuyordum keti sızınle sevişmek ıstıyorum dedığınde ayşe ıle goz goze geldık.odamıza çıktık derhal soyunup yataklarımıza uzandık.herkes çıplaktı.ben ıse beton olmuş haydarla çıldırıyordumayşenın bal kutusunu yalamaya başladım kımse konuşmuyor her kes orgazmma ulaşmak için çıldırıyordu.keti benımkini ağzina alır almaz yoğurmaya başlamıştıve ben ağzına 5dakaka sonra patladım ayşede apzıma .ketı boşalmamıştı.ben ketıyebaktım sıra bende dedı keti.ayşe onum amını yalıyor ben yıne ağzına verdım ketını goster ne kadar istedığını dedım nefıs bır manzara vardı hayalerım sureklı bu gune endekslı ıdı.beton olur olmaz ayşe ıle yer değiştırdım ben kutusuna pompalıyor ayşe deamını yalatıyordu.bu ayşe için ılktı ama son olayacakti.nasıl aptladık üçümüz aynı anda oda sadece şehvet duyguları kaplamıştı.saat 5 geelıyordu.ketıye kaldedık ama kalmadı.ben ve ayşe iyi bir gecenın sahaında uykuya dalmıştık.biliyorumki oda bende yarını iple çekiyorduk.sabah oldu ketı valizini hazırlamış bize veda için bekliyordu.sarılıp öpüştükten sonraonu mınıbuse bındırdık.ketı ağlıyor biz ise kendımızı zor tutuyorduk.keti giti bizde moral kalmadı.bize ogunakşam üstü otelden ayrıldık.çok guzel çok ozel gun yaşamştık.ayşe ile daha sonra ayrıldık şimdı yanlızım.ank yaşı şananlar hepsi aramızda.aksi zaten olamaz

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa